КОМПЛАЄНС-РИЗИКИ У СФЕРІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
Ключові слова:
інтелектуальна власність, комплаєнс, стандарти ISO, комплаєнс-ризики, оцінка ризиків, кіберкрадіжка, кодекс корпоративної етики, кодекс ділової етики, комплаєнс-підрозділАнотація
В статті розглянуті питання комплаєнс –ризиків у сфері інтелектуальної власності. Наголошено, що комплаєнс у сфері інтелектуальної власності включає в себе дотримання всіх законодавчих вимог, правил та норм, що стосуються охорони та захисту інтелектуальної власності, патентів, авторських прав тощо. Відзначено, що компанії повинні розробляти та впроваджувати власні політики та процедури щодо захисту інновацій та власних розробок, щоб запобігти їхньому незаконному використанню або копіюванню. Керівництво компанії повинно встановити механізми контролю та внутрішнього аудиту для виявлення порушень та комплаєнс-ризиків, їх оцінки та механізмів управління ризиками. Приведені стандарти ISO, які допоможуть комплаєнс-підрозділам компаній організувати роботу по управлінню комплаєнс-ризиками з метою їх мінімізації