УМОВИ ВИХОДУ ПРОДУКЦІЇ ІЗ ЗАРЕЄСТРОВАНОЮ В УКРАЇНІ ТОРГОВЕЛЬНОЮ МАРКОЮ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК

Автор(и)

  • Євгенія Швець

Ключові слова:

торговельна марка, міжнародна охорона прав, конкурентоспроможність, міжнародні ринки

Анотація

Для успішного виходу на міжнародні ринки підприємство має адаптувати свою продукцію до вимог конкретної іноземної країни, врахувати культурні, правові, маркетингові та ін. особливості. Також, важливо подбати про охорону торговельної марки в іноземній країні, що забезпечить від порушень прав та підвищить конкурентоспроможність. Лише при комплексному можна забезпечити стійку позицію торговельної марки на міжнародному ринку

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-12