СТВОРЕННЯ ТА КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ ЯК ОБ’ЄКТІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ В УМОВАХ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ІТ-КОМПАНІЇ

Автор(и)

  • Тетяна Фонарьова
  • Віталій Петренко
  • Максим Бушуєв

Ключові слова:

програмний продукт, інноваційна діяльність, комерціалізація

Анотація

здійснено критичний аналіз дефініції «інноваційна діяльність» з точки зору особливостей інноваційної діяльності ІТ-компанії. Досліджено особливості створення та комерціалізації програмних продуктів як об'єктів інтелектуальної власності в умовах ІТ-компанії та показано їх вплив на удосконалення інноваційної діяльності

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-12