ОХОРОНА РУХОМИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК В УКРАЇНІ: ВИКЛИК ЧАСУ ЧИ НАГАЛЬНА ПОТРЕБА
Ключові слова:
охорона, торговельна марка, рухома торговельна марка, інтелектуальна власністьАнотація
Розвиток сучасних комунікаційних та інформаційних технологій, зміни стратегій маркетингу та реклами різноманіття позначень, які виробники намагаються втілити в торговельні марки, призводить до появи нових типів торговельних марок. Рухомі зображення зустрічаються в нашому житті дедалі частіше, їх можна побачити коли ми вмикаємо чи вимикаємо мультимедійні пристрої, комп’ютери, використовуємо програмні продукти, відвідуємо веб-сайти та веб-сторінки, дивимось телебачення тощо.
Автором проаналізовано правову регламентацію охорони рухомих торговельних марок в Україні на національному та міжнародному рівнях.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-05-19
Номер
Розділ
2. Охорона та експертиза об`єктів інтелектуальної власності