ОХОРОНА РУХОМИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК В УКРАЇНІ: ВИКЛИК ЧАСУ ЧИ НАГАЛЬНА ПОТРЕБА

Автор(и)

  • Сергій Сидоренко здобувач третього (доктор філософії) освітньо-наукового рівня вищої освіти, Державна навчально-наукова установа «Академія фінансового управління», Київ, Україна

Ключові слова:

охорона, торговельна марка, рухома торговельна марка, інтелектуальна власність

Анотація

Розвиток сучасних комунікаційних та інформаційних технологій, зміни стратегій маркетингу та реклами різноманіття позначень, які виробники намагаються втілити в торговельні марки, призводить до появи нових типів торговельних марок. Рухомі зображення зустрічаються в нашому житті дедалі частіше, їх можна побачити коли ми вмикаємо чи вимикаємо мультимедійні пристрої, комп’ютери, використовуємо програмні продукти, відвідуємо веб-сайти та веб-сторінки, дивимось телебачення тощо.

Автором проаналізовано правову регламентацію охорони рухомих торговельних марок в Україні на національному та міжнародному рівнях.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-19