ДИНАМІЧНІСТЬ ПРИНЦИПІВ МОРАЛІ ПРИ ЕКСПЕРТИЗІ ПОЗНАЧЕНЬ, ЯКІ ЗАЯВЛЯЮТЬСЯ ЯК ТОРГОВЕЛЬНІ МАРКИ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Дарія Сівченко студентка 3 курсу Навчально-наукового інституту права Київського національного університету імені Т.Г.Шевченка, Україна

Ключові слова:

мораль, моральні принципи, торговельна марка, суспільство, закон, військові дії

Анотація

Метою  представлених тез є аналіз концепту суспільної моралі крізь призму реєстрації торговельної марки в Україні, продиктованого війною та динамічністю етичної категорії моральності. Проаналізовано вплив воєнних подій на сприйняття громадянами країни реклами та ведення бізнесу, думки та обґрунтування моральності чи аморальності дій представників бізнес-сфери щодо просування товару чи послуг. Також розглянуто запропоновані зміни до Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» та Закону України «Про рекламу» і чи принесуть ці зміни позитивний вплив на сприйняття суспільством товарів та послуг, чиї торговельні марки несуть в собі інформацію про воєнні злочини ЗС РФ на теренах України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-19